asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 27, 2011

_berjinak-jinak..

in the name of Allah SWT

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

alhamdulillah..bersawang sudah blog saya :P

sebenarnya idea banyak..tapi ayat tidak tersusun akhir2 ni..berterabur semua entah ke mana arahnya..mungkin idea nda berapa mau bernas kot? huhu..ampun dan maaf di pinta, blog ini tidak memberi apa2 faedah buat antum sekalian..atas kelemahan penulis blog sendiri AKA saya =.="

***

cuba teka..saya pakai purdah atau tidak?


hmm..


hmmmmm...


hmmmmmmmm....


tettt! habis masa!


jawapannya..


jeng3..


cakk!!! hitam itu menawan :)

biarlah rahsia! huhu selamat meneka dengan baik..hehe


sedang berjinak-jinak..sudah lama niat tertanam..sejak berkenal dengan usaha agama..sejak Allah ilhamkan keindahan wanita tertutup itu sendiri..mashaAllah..indah ok, indah! :) semoga dipermudahkan inshaAllah..

Allah yang membolak-balikkan hati..Allah juga yang membuka hati..malah padaNya segala perasaan diluahkan..wuwuwuwu

inshaAllah..

semoga kekal hati ini dalam usaha ini amin! inshaAllah..(tolong aminkan jugak ye..hehe)

kalau anda perasan (yg ada add saya dekat FB lah.haha) saya dah jarang nak update status. saya jarang komen status orang. KECUALI saya rasa gatal tangan menaip nak komen. ha..ha..ntahlah, saya rasa FB x bagi apa2 keuntungan akhirat kecuali sebagai perhubungan berbayar yang kita tak sedar yang kita bayar bil broadband..macam free je FB tuh kan? haha..walhal duit melayang ke FB je masa buka internet (wargh...sentap diri sendiri)...kira infaq ke kalau berdakwah dalam FB? hohoho wallahu'alam..jangan ditanya si penyoal, nanti dia semakin kompius..grrr ^^

tiba-tiba plak memanjang pasal FB, sorry peepz! hee

maksud tersirat saya..saya malas nak bersosial melalui FB sangat..(yelah x sosial ngko! haha) inshaAllah..semakin dikurangkan..kalau saya xpernah komen atau like status anda, saya belum mati dan bukan x ambil peduli..cuma biar diketahui senyap2, dan dalam diam doa diberi..inshaAllah..kegembiraan datang hanya dengan keizinan Allah..bukan dengan komen saya atau like saya (pergh...ayat macam ber-fanclub pun ada.hahaha maaf, saya je perasannnnnnn lebeyh..sebenarnya ayat ni bajet femes :P)

ignore the unimportant things i'd said above.. ^^

berbalik kepada kisah purdah yang terkoma sebentar tadi..ramai yang kata orang pakai purdah ni anti-sosial. hoho. ye ke? pada saya, orang yang pakai purdah nih adalah antara manusia yang paling mesra sesama golongannya (wanita) tahu! hehe..jika wanita itu faham akan usaha agama, faham tentang ikramul muslimin..mashaAllah..anda akan dilayan seperti puteri tahu! (idaklah sampai gitu, seumpama gitulah.huhuhu) smesra yang bisa. walaupun kenal baru sehari, tapi kemesraan tidak terkata..macam dah lama tinggal sebumbung je lagaknya..mashaAllah, indahnya ukhuwwah kerana Allah :)

saya tahu pun sebab saya sudah merasainya..dan banyak karkuzari dari group masturat dalam FB. wah...ada jugak guna FB nooo...huhuhu

cumanya saya ni masih lemah lagi..masih banyak keterlupaan amal masa bersosial sesama teman2..haa..maafkan kelemahan diri yang tidak disedari (ka x sedar diri? hmm..)

doakan agar hidayah tersebar seluruh alam dan doakan saya juga..agar sentiasa memperbetulkan niat dan dipermudah urusan di dunia dan akhirat..jazakumullah khair! :)



wassalam..



p/s: sudah dapat jawapan? hehe..~


4 comments:

PIANED said...

dah pkai kot...n dah p ta'lim masturat kot....tekaan jak tu....

ahLia shahril said...

SALAM..

wah! bestnyer.. another niqabis.


tahniah yang. moga istiqomah yer..

Ummi Nur Syakirin (ahliaHerman) said...

PIANED:

mashaAllah..the expectation is too high there..

waiting for myself to sit in ta'lim among them..amin..pray

Ummi Nur Syakirin (ahliaHerman) said...

ahliah teettt..

InshaAllah yang..

amin3..smoga Allah mudahkan segala urusan..amin3..:)

jazakillah..! hee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...