asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA

Wednesday, July 21, 2010

_mixture of..

in the name of Allah..

lama benar ndak update kan? bizi2...dunia2...rindu ngan blog,huhu

apa khabar blog sayang? sihat? (hehe...syndrome??) ana sebenarnya rasa gersang sangat nih...kenapa?adesh!kitab ana bagi kat adik suh baca hari2...hihi...dan ana gersang gak nak kitab tuh balik...full of memories! so,cadang nak beli satu lagik..insyaAllah..balik alor star nanti belilah satu ke dua ke tiga ke...eh,banyak sangat tuh! huhu

salah satu cara ana nak islah diri sendiri adalah dengan baca kitab...tapi mai sungai petani tak bawak banyak buku,satu dua jak...rutin fardhu harian biasalah,but when it comes to 'kegersangan taklem',this is what happen...haduyai...rasa gersang,gersang,gersang...

huhu,'asif perkataan tak berapa senonoh kot? almaklumlah...ana tengah cari ilham untuk case clerking PSY ward nih (ada kena mengena ka?)...pening2 gak,syndrome2 dah masuk palahotak..huhu..and the patient helped so much! but semunya dengan izin Allah...:) alhamdulillahirobbil a'lamin...

penat ngan rooster keja yg baru...di ubah suai oleh kitorang punya LP...adesss...but Allah takkan uji hambaNya melainkan dengan kemampuan hamba tuh kan?insyaAllah...:))

sok kena kuar gak! (sebab allowance dah kuar,hehehe)...nak beli buku jugak..angkut balik alor star...hee insyaAllah...tapi sok keja syif pagi (yg sepatutnya takda syif AKA cuti...ngaaaa) janji ngan Linda sok nak jalan...walaupun sebenarnya ana nih orang yang paling liat di ajak kuar...but for those books,i will! haha...(lucu ke?----> syndrome)


takde koje,pegilah dusun derian tok syakirah (senior ana)...ngehehe...jadi tak pelat perak nu??

ni derian (durian) yang ana p pungut kat dalam dusun durian di Permatang Kerat Telunjuk,Kulim,Kedah..hehe..masa off day last week.first time in my life p dusun yang bebeno ade derian...hehe,best2!! makan dengan senang hati...hihi panjat bukit mengalahkan zorro,eh?ok2 dah mula nak mengarut...hihi durian dia sedap dan menggiurkan.sesapa yang tak suka durian mintak maaf naa...ana suka..huhu, dan makan durian nih, dua hari ana tak sedap badan...tidoQ pun rasa panas...oho,kerana kau durian...

lari tajuk duiran sket...Ramadhan dah dekat...yeyeye...kepada mereka2 (yang berkenaan), yang pernah bocor puasa tuh,masih ada masa untuk ganti posa...hihi,elakkan fidyah lee...Allah dah bagi rukhsah tuh...kan3?puasa baik untuk kesihatan apa? macam kita format balik perut tuh...insyaAllah...bahan2 toksik taklah banyak sangat dalam badan (asalkan masa iftar tuh takdalah sampai 15 jenis lauk di hidang atas meja-makan/talam..hehe) berita sedih adalah...ana tak balik lagi raya tahun ini,macam tahun lepas jugaklah...namun rezeki Allah itu di mana2...dah ramai yang ajak balik rumah depa lau nak beraya...segan pun ada dowh, hidup menumpang lagik...hmm,tahun nih rumah sapa ek?hehe (T_T)

and this PMS hurts so much...dosa banyak sangatlah tuh aya...hmm...istighfarlah wahai manusia...astaghfirullah...:((

wassalam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...