asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 29, 2008

dunia KU

tandus...
seperti aku yang tenang dalam kehangatan dan kesunyian
mencari cebis-cebis keinsafan yang sering ditelan keterlekaan
bak burung berterbangan mencari jalan pulang
dalam kembara di tanah gersang aku harung badai mendatang
menanti kepastian tibanya waktu untuk aku bertemu
yang Maha Kuasa pada segala kejadian
cuma ku masih malu
malu mempersembahkan sekelumit amal
yang aku usahakan dengan kerasnya
namun tidak jua dapat hapuskan dosaku yang melimpah-limpah
bagai tidak tertanggung lagi dek bahu memikulnya
sungguh hamba musafir lemah yang kerdil ya Allah...
ampuni hamba tatkala leka,
hukumlah bila Kau murka
aku redha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...