asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA

Monday, December 22, 2008

c0nFusEd

result exam dah kuar...menggeletar gak ana tengok result yang tak seberapa tuh...huhu adeh, nak terus pun rasa makin payah langkah kaki nih...esok ada taklimat SPA, ana dalam kebingungan...bapa suruh ambil spa tu,ana....ntahlah...ana dapat jawatan pembantu perubatan, dan muingkin praktikal di kuching srwk, waduh parah...memang runsing sekarang ni...ntah apa nak buat. nak daftar kuar dari ums and amik spa tuh or...what?if anybody can give suggestion(s)? confuse dah ni...=(

3 comments:

PIANED said...

istikharah

rith89 said...

minat or x???
jwb solan,insyaAllah dpt jwpn....

xble decide jg,bwat istikh mcm abg pyan pny syor..hehe

ukhti sajidaLillah said...

memang minat sangat...insya Allah nak bantu orang lain dalam kerja macam ni...hmmm, samping tu bapa pun suh amik, so....ana kat KLIA dah sekarang. flyt g kedah jam 1.45pm...tengah nunggu dengan bosannya...jauh jugak putrajaya dari sini, nak pi masjid sri petaling pulak rasanya...heheh (dalam mimpi)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...