asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA

Thursday, March 4, 2010

mati semakin dekat_

in the name of ALLAH...

its been 21 years I live in this world, making my own stuff, being judge by ALLAH, and there's no fees until now...for anything I've earned...Oxygen, organs, cloths, foods, thinks, and anything that HE borrows me...and still...I'm alive and live in this non-immortal world...

dan kerana ALLAH jua lah, ana kena bersyukur dan bersujud....segalanya adalah kerana adanya DIA...terima kasih ALLAH...menjangkaui umur 21, ana terasa jugak..mati semakin hampir pada ana...ye lah...susah jugak lau tak sedarkan diri sendiri kan?? hmm...then I have to realize that this world will OVER...and there will be ANOTHER WORLD...

beberapa hari yang lalu, adalah sahabat2 yang buat seprais party...konon nak sambut befday (macam sambut hari KEMATIAN plakk...T_T) then, ana join aja...Girl's day out! huhuhu...dierang belanje stimbot. ntah camne nak eja better, tapi itulah yang ana tauk..huhu...then this is the cake...




terima kasih sahabat2...i love you all to remind me that LIFE IS NOT FOREVER....DEATH IS NEARBY....lalalala (bersenandung madah sepi...kuang3)

dan hadiah's yang ana dapat kutip sempena buffday nieh...huhu...sementara jek, sok luse dah MATI, bende nih jadi sahabat ana pulak kat dunia lain, menuntuty amacam dia digunakan di dunia dulu...warghhhh....



daripada junior sem 2...adik TUT..huahua




daripada juvi, eeja, kanchana dan...yuzuan...

semoga ALLAH mematikan ana dalam KEIMANAN YANG TEGUH PADANYA...amien_

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...