asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 31, 2010

^^,

in the name of Allah..

assalamualaikum..

alhamdulillah wa syukurillah :)

hari ini saya gembira..gembira sebab?hmm..ntahlah..walaupun saya penat,tapi saya masih gembira..weee~

saya dapat bungkusan daripada sabah,daripada seseorang..maka kenyanglah saya dengan kuih cincin atau nama lainnya penganan,dan disertakan dengan amplang dan blinjo..hohoho..(^.^)

dan hari ini saya gembira kerana hasrat saya tercapai..hehe..saya sudah lama mau makan RFC..sedap hingga menjilat jari..ikut sunnah,hoho~



saya gembira sebab tak lama lagi exam nak mula (doakan saya),maksudnya cuti pun mendatang dan sabah melambai2 dengan seyuman manis seperti cekelat Vochelle yang ada kacang almond...huuu ndak sabar mo balik sabah bah...;)

kemudian,saya gembira sebab seorang sahabat saya yang sudah hampir sebulan menikah, Nur Solehah...tapi bila mau kontek saya nih?hehe bizi honeymoon ke sahabatku?hehehe

dan saya jugak tersangatlah gembira bila seorang lagi kakak yang saya hormati, Kak Umu bakal melangsungkan ijab kabul...Alhamdulillah! :)

haa...betapa Allah beri saya banyak perkara yang membuatkan saya gembira..dan semestinya saya gembira tiap2 hari kerana Allah beri saya nikmat Iman dan Islam! Alhamdulillah! heee~

saya pohon doa2 sahabat sekalian yang membaca post ini,
semoga saya hidup dan mati dalam keadaan saya gembira berada dalam pelukan Iman dan Islam..dalam usaha agama ini,insyaAllah..jazakallahu khair..

insyaAllah..saya akan bagitahu bila saya dah dapat jadi masturat...Amien! insyaAllah semuanya dalam perancangan saya dan dia,dan Allah yang menentukan segalanya..doakan saya..weee~

gembira2 jugak..fikir dan risau jangan dilupakan..kepada diri sendiri dan ummat..sesungguhnya tiada kegembiraan melainkan redho Allah dan kejayaan dalam agama..Allahuakbar..insyaAllah~

dan..sudah dekat masa untuk iftar ini,saya chow dulu..buat baik selalu itu payah,tapi kerana niat untuk redho Illahi,maka diringankan..insyaAllah JOM! hehe

wassalam..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...