asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 4, 2010

_final exam year2..

in the name of Allah..

assalamualaikum wbt..

alhamdulillah wa sykurillah :)

10/11/10 : 8.00am-5pm : osce (amali)
11/11/10 : 8.30am-10.30am : mamd (medical)
13/11/10 : 2.30pm-4.30pm : mabs (psychology)
15/11/10 : 8.30am-10.30pm : mach (kesihatan komuniti)
16/11/10 : 10.30am-12.30pm : mags (surgical)
17/11/10 : Hari Raya Qurban! <----cuti 4 hari insyaAllah..

mintak doanya ya sahabat2 sekalian alam...semoga Allah membalas jasa kalian dengan yang lebih baik lagi :)

hmm..apa yg penting,doakan saya untuk dapat jadi masturat..hee insyaAllah..jazakumullah hu khair..

disamping exam nih,saya rasa ndak berbaloi tanpa melaksanakan keperluan rohani..hihi memanglah,itu yang fardhu.insyaAllah..semoga hati ini kekal dalam perasaan sebegini.saya mesti mujahadah!kuat daripada sebelumnya.insyaAllah! huhu (josh sangat nih..)

pengisian rohani setiap hariku..yang diwajibkan ke atas diri sendiri,dengan kerelaan hati [tapi bila geng2 jin dan syaitan mengaggu,maka hati dimarah dan bagi amaran]..huhu kerana saya insan yang lemah..biasa2 saja..



doakan saya ya..may Allah bless.. :)

wassalam..

2 comments:

misbah sobah said...

owh medical student upenyer..semoga berjaye dunia akhirat..

Ummi Nur Syakirin (ahliaHerman) said...

biasa2 saja...jazakallah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...