asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 5, 2011

_ku janji ku sayang selalu..

in the name of Allah..

assalamualaikum.. :)

hei kamu...ku sangat sayang kamu...SEMUA...!!! insyaAllah~

daku ingin bicarakan tentang kesayanganku..yang sangat diam..yang sangat prihatin..sangat menyayangi diri ini..sejak di bangku sekolah rendah..hingga menengah,dikaulah sahabat terchentaku..senyummu manis ikhlas sekali..kata-katamu jujur tidak berbelit..wajahmu tenang menyenangkanku..walaupun ko lebih tinggi lebih 10cm dariku,hehe..kau lah yang terbaikkk..hingga kini,kau tetap setia..berkongsi kisah kehidupan kita..jo,kau sayangku..




jo yang saya maksudkan, Diana Shaffernah Binti Samsudin :)


seterusnya..wajah yang ku rindui ketulusannya..indah..pasti bidadari syurga cemburu dengan sikapnya..ku sayang dia..pembimbing rakan sebaya?no...tapi pencinta sahabat seagama..tidak dihiraunya sikapku yang nakal..malah dihiburnya hati lara dengan janji Allah..terima kasih..Allah memilihmu sebagai wasilah untuk daku..yang pernah lenyap dalam khayalan..terima kasih Allah,kerana sahabat seperti dia..ku Cinta dirinya setulus jiwaku...! T_T, nur...i miss u sayang...

ini nur..a.k.a Rini Binti Alik :)


sahabat..juga seorang kakak..namun kemanjaannya membuat diriku serasa lebih tua darinya..huhu maklumlah anak bongsu..huhu..tangisannya sungguh sedih..tawanya nyaring pula..kadang daku sukar menafsir,namun ku bisa paham sendiri akan kehendaknya..itulah kemisterian yang terserlah..dalam erti kata sebenar,ku sangat sayang dia..ku sangat mahu peluk dia dalam tangisannya..kerana dia manja..dia baik..dan dia juga perlukan diriku,sepertimana daku ingin bersamanya..tegar dengan kehidupan yang sulit,walau terkadang menahan duka bersedih di jiwanya..ku rindu gelak tawamu kak ina... :)


Rosinah Binti Hakim..miss u~


kami gelar dia anak orang kaya..sebab..ntahlah..huhuhu..skima..jujur..dialah orangnya..kenal dengan diriku yang agak-agak nakal,dia tak pernah kata menyesal..sahabat yang snagat dirindui..jangan heran dengan peminat2nya yang berlambak,cantik rupawan manis orangnya..tutur bicaranya lembut dan pemalu..sungguh comel perwatakannya..rindu dengan awak salek..hehe

Salmiati Binti Tamrin :P


ku kenali dia dengan watak ayu dan pendiam..bijak orangnya..bila berkata-kata ada saja ideanya..kini..semakin ukhuwah itu terbina..semakin ku tahu sifatnya..dan hijrah yang besar berlaku dalam dirinya..Allahuakbar! hidayah itu milikMu ya Rabb..terkesima daku..terkenang kisah lalu yang bisa membuatkan diriku menangis selalu..juv..semoga Allah berikan jodoh yang beriman buatmu..yang bisa membimbing dirimu kepada Allah..dan kuharap dia itu karkun..hehe,jangan marah..kerana ku sayang dirimu.. :)


Juvilyn Binti Shariff yang sebelah kanan :
D





manja..nakal..haha..sungguh locok anda ini..awak tahu tak, awak sangat banyak fikiran..give thanks to Allah! huhu..daku sangat kagum dengan kuasa Allah...memang awak budak sekolah agama.dan awak dulunya skima..bila jumpa kawan macam saya...hehe keskimaan awak hilang..minta maaf sahabat,daku tidak berniat pun..huhu semoga Allah temukan jodoh yang terbaik buatmu sahabat! hihihi..may Allah bless.. :)


Nurul Faiza Nadwa Binti Saudey :D




dan dia...hanya sekadar seorang gadis..yang punya keinginan besar dalam hati..insyaAllah..may Allah bless~

'ku janji,ku sayang selalu..'

wassalam..

1 comment:

Unknown said...

salam,coretan yg mnarik,,teruskan menulis...

p/s:Jemput ke blog saya,semoga saya dapat kongsi dengan tuanblog ini artikel berkaitan doa vs orang zalim di blog saya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...