asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA

Tuesday, April 20, 2010

_finals..

in the name of ALLAH..

terlalu banyak final di dunia ni kan?tapi FINAL yang pasti adalah penentu kehidupan kekal samada syurga mahupun neraka?wallahu'alam...

dan sebagai seorang pelatih MA,ana bakal menghadapi final jugak.yang jadi satu kiraan 'mereka' untuk qualifiedkan ana sebagai budak sem4 kelak ataupun tak...huish...nauzubillah...semoga ALLAH memudahkan.amien...

banyak dugaan betol dekat2 final nih.tapi dugaan terbesar untuk hadapi FINAL sebenar adalah NAFSU...aduh...sapa takda NAFSU?sila angkat kening semua! takda kan???semua ada nafsu kan...para malaikat jek takda nafsu.pasal itulah malaikat TAAT.manusia ni,oleh kerana ada nafsu,maka dugaannya besar untuk taat.makanya,org yg berjaya tawan nafsunya,dicemburui oleh malaikat.sebab HEBAT kan..huhu sapa dia??? junjungan besar SAW...insyaALLAH.semoga jadi huswatun hasanah dalam hidup kita dalam melawan nafsu2 mendatang.hehe

macam ana jugak,banyak nafsu.on9,makan,tido...pun nafsu jugak.hoh!dah dekat final ni! insyaALLAH...semoga ALLAH kuatkan dinding hati nih...amien =)







selamat bermujahadah buat semua!
wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...