asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA

Thursday, December 2, 2010

_waiting..

in the name of Allah..

assalamualaikum..

alhamdulillah..segala puji bagai Allah :)

skang dok kat KLIA.waiting for tomorrow's flight on 8.10am...ngantuk tapi mau tido pun mcm xdapat.mata terkebil2 sudah nih.huhuhu

Allahu Rabbi..tadi saya terjumpa dengan satu keluarga..yang isterinya full hijab,Subhanallah! suaminya ada gaya pak arab daa...hehe semoga dia juga buat usaha agama,semoga yang kutemui tadi itu adalah masturat..tapi kan sekarang ini tengah khuruj masturat geng2 family karkun?ngehehe~


(gambar hiasan semata2)

semoga dipermudahkan urusanku dalam cita2ku.huhu.amien.

menanti dan terus menanti.dalam flyt nak p KL tadi,duduk dekat tingkap.sit no 15A.best,tapi pening.ntah kenapa..dah lama tak nek flyt kot?huhu

departure time on 9.25pm dan...Subhanallah..indahnya bumi kedah ini di malam hari.dan Subhanallah...Allah kuasa makhluk tak kuasa.keciknya saya tengok kereta di bawah tuh..macam anak semut..heee

esok flyt kul 8.10am insyaAllah..huhu sampai sandakan 10.55am insyaAllah...please do pray for me.hehe

bah mau rehat2 kunun.huhu.

wassalam..

6 comments:

aliaazuan said...

salam..

Erk, Baya ni study kat Kedah ke? USM ke? Hehehe. akak org kedah..area situ gak...

wah, dh balik sandakan... alhmdulillah, kira dh abis blaja la ni?

hee...kalau kuar masturat, takleh satu fmily, husbd n wife jerk...

asy_syakirin said...

wassalam...ha'ah kak..study kat kedah,alor star..kolej jer kot..hihi

belum habis blaja lagi kak,ada lagi setahun..insyaAllah...:)

iyer..pasai tuh sy rasa family tuh tak kuar masturat..sebab ada anak dia tarik beg beroda..ngeee hehe~

semoga family tuh jugak buat usaha atas iman...:) insyaAllah...

akak skang dok mana?

aliaazuan said...

W'salam...maaf lor sibuk sikit bbrpa hri ni,jmaah masturat byk masuk kwsn sini musim cuti ni.

Owh, kat aloq staq..akak skrg ni mnetap dgn suami kat Puchong selangor. takde la kerap juga blk jitra..
hehehe...

asy_syakirin said...

wah...alhamdulillah...banyak jemaah yer...insyaAllah,semoga sy salah satu dri depa suatu hari nnt...hee :)

owh..akak kat jitra..pernah gak sy p jitra,xdalah jauh sangat..huhuhu

faridfaisal89 said...

masturat tu pompuan la kan...
ape ko bkn masturat

faridfaisal said...

masturat tu pompuan la...
ko bkn masturat ke?
terbang elok2 na

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...