asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA

Friday, February 26, 2010

penyeri hidupku yang kosong_

in the name of ALLAH...

being alone, is a pleasant moment in my life....because i love to be alone, and off the world...

but sometimes, or in many times...i do need them around me...to make the love between us, grows like the mushrooms after the rains goes_



langsung tak pandai nak pose hensem sket....skema tol adik ana sorang nih...aduh...huhu
jenisnya diam tapi suka omel macam2, ana juga kena nasihat, cakap omel2 ni ndak bagus tau...hekhek jadi kakak yang baiklah konon, maka.....(*wink wink*)



sedihnya wajah dia bila ana nak tinggalkan sabah...aduh, terguris rase...hoho~
masa tarik bagasi ana, dia tak cakap apa2, just diam n wat muke camni, aduh ya Robb...KAU saja bisa jaga mereka dalam ketiadaanku... T_T



mengenang wajah diorang yang bahagia masa dapat coklat yang ana beli dari labuan...masa tuh masih menutut di KML lagi...coklat kan murah jek, beli bebanyak...huhuhu....missing them so d*mn much!!! (ganahnye ayat hang)


nota kaki;)
saje jer...rindu punya pasal...tadi kol abang ana dengan harapan setinggi langit nak borak ngan adik2, tapi tak dapat pon cakap ngan dierang :( , abang kuar konon g solat jumaat, dierang solat kat masjid kampung jek....(abang yang mengada2, mau gak g masjid bandar, kampung pun de masjid ape???) ana pon tak pikir leklok, hari ni kan hari jumaat...huahua....nak kol balik!!! haha_


....SALAM MAULIDURRASUL PADA SEMUA UMMAT NABI SAW....


2 comments:

rith89 said...

rindunye...

asy_syakirin said...

yg jadi kakaknya nih lagi rindu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...