asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA

Monday, August 29, 2011

_salam eidulfitri 1432H..


in the name of Allah..

assalamualaikum wbt..

segala puji dan syukur hanya pada Allah SWT yang memberi keizinan kepada saya untuk sampai ke sandakan walaupun kesihatan fizikal tidak mengizinkan. huhu. sampai sudah di sabah ni haa..hehe dok on9 dalam bilik sendiri. hoho seronoknya :D

dah dua tahun beraya di perantauan, kali ini beraya di rumah sendiri. seronok. walaupun suasana tidak seperti 6 tahun yang lalu, yang penting hati bahagia tengok adik-adik dan abang sendiri bahagia :)

Alhamdulillah..terima kasih Allah..

sampai sudah ke penghujung Ramadhan..semoga Allah beri kita rahmat dan redhoNya sepanjang bulan mulia nan indah..semoga Allah menerima segala amalan yang diusahakan dengan sepenuh kudrat yang boleh. Alhamdulillah..kini syawal pun menjelma..

bersedih...Ramadhan sudah ingin pergi...semoga jumpa lagi...AMIN3!

T_T



SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI DARI BAYA SEKELUARGA.
MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN
KIRANYA ADA YANG SAYA TERSILAP KATA HINGGA ANDA SEMUA TERASA HATI.
MOHON AMPUN ATAS SEGALANYA.
:)

taqabbalallahu minna wa minkum!

inshaAllah..

jemput datang ke rumah kalau tahu di ceruk mana rumah hamba tercacak. hohoho.

hari raya, ramai jugak yang bertunang dan bernikah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. saya pulak...err...sekadar memeriahkan majlis lah! hehehe xkan nak jadi pengapit kot? haha

bertunang?
bernikah?


awal lagi kot? kalau ada, inshaAllah adalah tuh..hehe surprise!!! :P




wassalam.

2 comments:

uji said...

AsSalam.. kalau dah nak kawen, jangan lah lupa jemput diriku..(walaupun aku ni nun jauh dari tempatmu.. heheh)

asy_syakirin said...

uji:

waalaikumussalam..inshaAllah..ko ndakkan terkecuali..hehe

no worries~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...