asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 7, 2010

_saya kenal sayang saya :)

in the name of Allah..

assalamualaikum wbt..

alhamdulillah wa syukurillah :)

saya suka tajuk ini,jadi buat tajuk ini.saja jak.huhu.

'saya kenal sayang saya..'

siapakah sayang saya dalam hidup saya?
sebagai makhluk biasa yang diciptakan olehNya..
saya punya perasaan sayang yang sangat BESAR..hehe
sangat besar hingga saya sanggup jadi 'cik sanggup' untuk berusaha capai impian mereka
haaa...
panjang ceritanya

*senyum*

dia sangat baik..
sayang saya bagai menatang minyak yang penuh,
bahkan hingga tertumpah melimpah2! huhu
besar kan sayangnya dia pada saya?
kamu tak jeles?
suap saya makan
bila sakit dia jaga saya..
sampaikan tidur di sebelah saya lagi
huu bestnya kena sayang oleh si dia..
tapi kini,sayang itu pergi
pergi menemui Maha Penyayang
tinggallah saya dengan sayang yang tergantung
dan saya sangat rindu sayangnya dia
ibu,sayangmu tiada bandingan!
--> saya kenal sayang saya~

*sepi*

bila fikir2..
saya sangat terharu
saya sememangnya sangat mengerti
dia tidak dapat menyatakan sayangnya
tapi bisa saja dia menunjukkannya
walaupun bukan di bibir
agaknya saya perlu belajar body language? ehe
kadang2,sukar jugak untuk saya faham..
tapi bila sudah biasa
saya semakin hari semakin sayang
berbunga di hati
hoho saya berjiwang pulak melebih2
kemudian dan kemudian lagi
hehe
dia sanggup beri apa saja
bahagianya dunia terasa
bapa,jangan pernah bosan sayang saya!
kerana saya tidak pernah bosan denganmu
please be there..i need u
-->saya kenal sayang saya~

*sengih*

dulu saya selalu bertengkar dengannya!
huh,bosan hidup ada dia!
menyampah!
tapi.....................
bila dia tiada
hati terasa kosong saja
rindu!
haa..ke mana ingin ku sampaikan rindu ini?
angin pun takkan faham
uhuk uhuk uhuk
sapa suruh sombong sangat?
bila sudah dewasa,saya disayangi
malah diberi perhatian
yang saya suka
hehe
nakal tak saya?
tapi dia tetap sayang saya..
jangan jeles
saya satu2nya perempuan CANTEK dalam hidupnya
saya faham..
kerana saya saja satu2nya perempuan dalam rumah itu
saya tahu dia sayang saya
abang, (selalunya panggil nama dia jek)
sayang saya selalu k?
-->saya kenal sayang saya~

*gelak*

mulanya saya tidak suka dia ada!
sebab saya mesti tak diendah lagi
habislah masa keseronokan riang gembira saya
tapi bila sudah dewasa
percaturan hidup semakin sengit,
saya sudah tidak kisah sayang itu pergi ke mana
asalkan sayangnya dia pergi ke saya
eh?
saya sayang adik..adik tahu tak?
huu..saya bagitau
saya akan jaga adik
sampai saya mati [insyaAllah]
dan adik angguk..kenapa setuju?
peliklah adik nih..
tapi saya tetap sayang adik
sebab adik sayang saya jugak!
-->saya kenal sayang saya~

*lega*

awak....
si kecik
yang paling nakal
dan membawa keceriaan
gelak dalam tangisku..
huhu
kecik,awak hebat!
thumbs up!
hehe
i love you si kecik
the smallest guy in the house,
you've always act like u are mature already
but still,
you are kecik!
SMALL
hehe
i love you so much
and the misses starts to grow again and again
without the 'full stop'
then you ever said
'aku sayang kakak baya..'
wow! impressive!
saya jugak sayang awak kecik..ehe
-->saya kenal sayang saya~

*giggles*

buat apa dicerita?
bahgia kita rasa
biar tak dipercaya
peduli orang kata
baju ronyok tak apa
asal pakai selesa
berkilau tak bermakna
kalau hati tak ada...

-like-

saya kenal sayang saya~

wassalam.. [time to study] :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...