asma ul husna :)

ALLAH KUASA MAKHLUK TIADA KUASA

Wednesday, November 24, 2010

_result..

in the name of Allah..

assalamualaikum wbt..

alhamdulillah wa syukurillah..

:)

RESULT FINAL YEAR 2

jeng3!

belum keluar lagi daa..hehe

hari ni pengarah kolej dalam perjalanan p KL, mau ambil result dari BPL (Bahagian Pengurusan Latihan).risau jugak.gementar.nebes kata kawan saya.huhu

doa dan terus doa.tapi kenapa saya doa lain macam jek?hehe xpa.tunggu dan lihat insyaAllah...haaa


skang ni bizi dgn kelas HSR, Health System Research.BOSAN tuh memang terasa lah.tapi lau tak p,dosa dan tak dapat ilmu.ngeeee amanah.

ingatkan lepas je exam there's no more class for us.yelah,cukup lah dengan 3 semester berturut2 dalam blok itu dan kelas itu.huhuhu sabo je lah.kata nak timba ilmu kan?hee

and how i miss the House.huhu.the place i used to lepaking with my boyfriends (siblings i mean,they are my boyfriends.haha) and to my own and myself.haaaa sabo jer.on 2dec u'll go back home insyaAllah.please pray for me :)

***

cherita pasal raya hari tuh.kami raya di dorm saja.haa...sedih ada,gembira ada.apa2pun,kami dapat jugak solat sunat hari raya insyaAllah :) bahagia.terus,imam di Masjid Sultanah Bahiyah tu tegur lah dalam khutbahnya...

"orang sekarang ni saye nampak agak pelik.hari raye 'aidiladha ni depa sambut sehari tu ja,sehari yang kita dok wat korban lembu tuh.hari keduo ketigo,xdak dah raye kite dengar.tapi nak dibandingkan dengan raye 'aidilfitri,atau yang biasa kite dengar depa dok kata raya puasa..elok jah depa raya sampai seminggu buat rumah terbuka...sedangkan Allah menetapkan raya 'aidiladha itu sampai 4 hari, bermula daripada 10 zulhijjah hinggalah 13 zulhijjah...yang mana lebih besar maknanya jika dibandingkan dengan raya puasa yang hanya sehari iaitu pada satu syawwal..bukanlah kita nak melarang depa raya sakan,tapi janganlah berlebihan...kita kena ingat,hari raya korban inilah masa kita nak menunjukkan kesediaan kita untuk berkorban demi agama..kita singkap kembali sejarah nabi Ibrahim a.s..."

ngaaa...khutbahnya panjang dan mesejnya sangat bermanfaat.alhamdulillah :) memang terharu jugaklah.patutlah saya di rumah jek lau raya puasa.haha.kawan2 len dok mengajak beraya pi sana sini,aduyai..pening kepala.bertaubat,ramadhan ditinggal tanpa amalan yang memberansangkan...huhu

stop.tutup cerita raya.

cerita apa lagi?iman?amal?baya2...kau bukanlah alimah mahupun ustazah.apa yang kau tahu?huhu (bermonolog)

doakan saya dapat result baik2 ya? (cerita raya dah lari tajuk dari result exam nih.huhu)

wassalam..

2 comments:

Ibnu Mutalib said...

owh...
insyaAllah keputusan baik

asy_syakirin said...

jazakallahu kher~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...